PKO uruchomiło własny system mobilnych płatności

Publikacja: 07.03.2013 15:18

PKO BP wystartował z własną bankowością mobilną. Umożliwia ona płatności w sklepach i internecie oraz wypłaty z bankomatów przy pomocy telefonu. Aplikacja IKO umożliwia również przelewy na numer telefonu.

Długofalowym celem biznesowym projektu jest stworzenie w oparciu o markę IKO nowego lokalne standardu płatniczego. Będzie to możliwe dzięki otwarciu usługi na osoby nieposiadające konta w PKO BP poprzez udostępnienie tzw. elektronicznej portmonetki.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką