Reklama
Rozwiń
Reklama

Inea wprowadza usługi dla biznesu

Wielkopolski operator telewizji kablowej zaczyna intensyfikować sprzedaż usług dla segmentu biznes. W tym celu powołał nowe zespoły do sprzedaży usług i obsługi klientów firmowych. Oferta Inei dla biznesu to Internet i telefonia dla małych firm oraz usługi transmisji danych dla większych podmiotów.Inea ma obecnie 132 tys. abonentów. Wśród nich 122 tys. korzysta z usług telewizyjnych, w tym 54 tys. z telewizji cyfrowej. Operator obsługuje również 63 tys. odbiorców Internetu i 16 tys. abonentów telefonii. W zasięgu jej sieci znajduje się 200 tys. mieszkań.
{loadposition artrek}

Publikacja: 31.08.2009 00:00

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama