Reklama
Rozwiń
Reklama

Smartfonowa wojna na mapy

Publikacja: 31.10.2011 13:58

Mapy i nawigacja już niedługo przestaną być piętą achillesową Apple’a. Firma wciąż wykorzystuje w iPhone’ach system Google Maps, ale jednocześnie gorączkowo pracuje nad stworzeniem własnej usługi tego typu. Jej szybkie powstanie jest niejako realizacją testamentu Steve’a Jobsa, który – o czym wiemy z jego świeżo opublikowanej biografii – Google’a nie cierpiał wprost organicznie. Uważał stworzoną przez niego platformę Android za system wtórny i bezwstydnie powielający rozwiązania wymyślone przez Apple’a.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama