Aktualizacja: 09.05.2025 17:45 Publikacja: 27.08.2010 15:57
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że Vectra, stosując niedozwolone klauzule w umowach, naruszyła zbiorowe interesy konsumentów. Na tej podstawie nałożył na kablowego operatora 1,03 mln zł kary.
Urząd, dwa lata temu, zbadał umowy, które z klientami podpisywało dziewięciu operatorów telekomunikacyjnych, w tym Vectra. Badanie wykazało, że niektóre zapisy umów były krzywdzące dla kontrahentów. Zastrzeżenia dotyczyły m.in. nakładania na abonentów dodatkowej opłaty (39 zł) za ponowne uruchomienie usługi wyłączonej z powodu nieopłacenia rachunków. Negatywnie ocenione zostało także czasowe ograniczenie odpowiedzialności operatora w przypadku wystąpienia przerw w świadczeniu usług.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas