Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.09.2025 03:55 Publikacja: 12.04.2012 18:22
-Zmiany, których się nie spodziewasz intrygują najbardziej – takim hasłem grupa Telekomunikacji Polskiej buduje napięcie przed godziną zero: momentem, w którym ogłosi zmianę marki, pod którą sprzedaje usługi stacjonarne z TP na Orange. Chwila ta nastąpi w najbliższy poniedziałek, ale grupa TP przygotowywała się do niej już od dłuższego czasu.
Ze sklepowych szyldów i wystrojów salonów znika najstarszy telekomunikacyjny brand w kraju. W warszawskich galeriach handlowych znak „TP” można jeszcze znaleźć, ale tylko na imitujących szyld przykryciach, łatwych do szybkiego zdjęcia.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas