Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 02:54 Publikacja: 12.04.2012 18:22
-Zmiany, których się nie spodziewasz intrygują najbardziej – takim hasłem grupa Telekomunikacji Polskiej buduje napięcie przed godziną zero: momentem, w którym ogłosi zmianę marki, pod którą sprzedaje usługi stacjonarne z TP na Orange. Chwila ta nastąpi w najbliższy poniedziałek, ale grupa TP przygotowywała się do niej już od dłuższego czasu.
Ze sklepowych szyldów i wystrojów salonów znika najstarszy telekomunikacyjny brand w kraju. W warszawskich galeriach handlowych znak „TP” można jeszcze znaleźć, ale tylko na imitujących szyld przykryciach, łatwych do szybkiego zdjęcia.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas