Reklama
Rozwiń
Reklama

Warszawa wdroży system do komunikacji z mieszkańcami za 4 mln zł

Publikacja: 22.02.2012 12:02

Warszawski Ratusz podpisał umowę na wdrożenie i utrzymanie systemu dla Centrum Komunikacji z Mieszkańcami z firmami Damovo Polska oraz Xentivo. Wdrożą one System Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence. Wartosć umowy to 4 mln zł brutto.

Centrum Komunikacji z Mieszkańcami umożliwi mieszkańcom kontakt z urzędem oraz uzyskanie informacji z zakresu wszystkich spraw obywatelskich pod jednym numerem telefonu. Miasto wdroży również  zintegrowaną obsługę kanału e-mail oraz zgłoszeń za pomocą formularzy ze strony internetowej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama