Reklama

Warszawa wdroży system do komunikacji z mieszkańcami za 4 mln zł

Publikacja: 22.02.2012 12:02

Warszawski Ratusz podpisał umowę na wdrożenie i utrzymanie systemu dla Centrum Komunikacji z Mieszkańcami z firmami Damovo Polska oraz Xentivo. Wdrożą one System Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence. Wartosć umowy to 4 mln zł brutto.

Centrum Komunikacji z Mieszkańcami umożliwi mieszkańcom kontakt z urzędem oraz uzyskanie informacji z zakresu wszystkich spraw obywatelskich pod jednym numerem telefonu. Miasto wdroży również  zintegrowaną obsługę kanału e-mail oraz zgłoszeń za pomocą formularzy ze strony internetowej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama