Warszawa wdroży system do komunikacji z mieszkańcami za 4 mln zł

Publikacja: 22.02.2012 12:02

Warszawski Ratusz podpisał umowę na wdrożenie i utrzymanie systemu dla Centrum Komunikacji z Mieszkańcami z firmami Damovo Polska oraz Xentivo. Wdrożą one System Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence. Wartosć umowy to 4 mln zł brutto.

Centrum Komunikacji z Mieszkańcami umożliwi mieszkańcom kontakt z urzędem oraz uzyskanie informacji z zakresu wszystkich spraw obywatelskich pod jednym numerem telefonu. Miasto wdroży również  zintegrowaną obsługę kanału e-mail oraz zgłoszeń za pomocą formularzy ze strony internetowej.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku