Warszawa wdroży system do komunikacji z mieszkańcami za 4 mln zł

Publikacja: 22.02.2012 12:02

Warszawski Ratusz podpisał umowę na wdrożenie i utrzymanie systemu dla Centrum Komunikacji z Mieszkańcami z firmami Damovo Polska oraz Xentivo. Wdrożą one System Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence. Wartosć umowy to 4 mln zł brutto.

Centrum Komunikacji z Mieszkańcami umożliwi mieszkańcom kontakt z urzędem oraz uzyskanie informacji z zakresu wszystkich spraw obywatelskich pod jednym numerem telefonu. Miasto wdroży również  zintegrowaną obsługę kanału e-mail oraz zgłoszeń za pomocą formularzy ze strony internetowej.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni