Reklama
Rozwiń

Telewizor musi podzielić uwagę telewidzów

Rozwój mobilnych technologii sprawia, że sposób oglądania programów telewizyjnych zmienia się coraz bardziej. Nie znaczy to wcale, że oglądamy mniej. Jest wręcz przeciwnie. Coraz powszechniej wykorzystywane są jednak do tego tablety, czy samrtfony. Czy to oznacza, że telewizor traci pozycję najważniejszego urządzenia elektronicznego w domu?

Publikacja: 25.03.2013 07:00

Telewizor musi podzielić uwagę telewidzów

Foto: ROL

W niedawno opublikowanym badaniu firmy Nielsen można znaleźć informację, że w USA rośnie liczba osób, które rezygnują z klasycznego telewizora. Podczas gdy w 2007 r. grupa określana przez Nielsena jako „Zero TV”  liczyła w USA 2 miliony, to dziś przekracza 5 milionów.  Firma analityczna zastrzega jednak , że „zero TV nie oznacza zero wideo”. Dostęp do treści wideo członkowie tej grupy mają przez tablety i smartfony. Jak szacuje Nielsen 67 proc. z tych, którzy zrezygnowali z tradycyjnej telewizji przegląda materiały wideo poprzez komputery, tablety, smartfony, wykorzystując do tego internet.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości