Telewizor musi podzielić uwagę telewidzów

Rozwój mobilnych technologii sprawia, że sposób oglądania programów telewizyjnych zmienia się coraz bardziej. Nie znaczy to wcale, że oglądamy mniej. Jest wręcz przeciwnie. Coraz powszechniej wykorzystywane są jednak do tego tablety, czy samrtfony. Czy to oznacza, że telewizor traci pozycję najważniejszego urządzenia elektronicznego w domu?

Publikacja: 25.03.2013 07:00

Telewizor musi podzielić uwagę telewidzów

Foto: ROL

W niedawno opublikowanym badaniu firmy Nielsen można znaleźć informację, że w USA rośnie liczba osób, które rezygnują z klasycznego telewizora. Podczas gdy w 2007 r. grupa określana przez Nielsena jako „Zero TV”  liczyła w USA 2 miliony, to dziś przekracza 5 milionów.  Firma analityczna zastrzega jednak , że „zero TV nie oznacza zero wideo”. Dostęp do treści wideo członkowie tej grupy mają przez tablety i smartfony. Jak szacuje Nielsen 67 proc. z tych, którzy zrezygnowali z tradycyjnej telewizji przegląda materiały wideo poprzez komputery, tablety, smartfony, wykorzystując do tego internet.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Teraz do subskrypcji półrocznej i rocznej – bezpłatny dostęp do Nexto Premium na miesiąc
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście