Aktualizacja: 09.05.2025 09:48 Publikacja: 25.03.2013 07:00
Foto: ROL
W niedawno opublikowanym badaniu firmy Nielsen można znaleźć informację, że w USA rośnie liczba osób, które rezygnują z klasycznego telewizora. Podczas gdy w 2007 r. grupa określana przez Nielsena jako „Zero TV” liczyła w USA 2 miliony, to dziś przekracza 5 milionów. Firma analityczna zastrzega jednak , że „zero TV nie oznacza zero wideo”. Dostęp do treści wideo członkowie tej grupy mają przez tablety i smartfony. Jak szacuje Nielsen 67 proc. z tych, którzy zrezygnowali z tradycyjnej telewizji przegląda materiały wideo poprzez komputery, tablety, smartfony, wykorzystując do tego internet.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas