Polkomtel migruje klientów post-paid na nową platformę billingową

Publikacja: 21.01.2010 00:00

– W tym roku rozpoczynamy migrację danych o klientach kontraktowych na naszą nową platformę billingową, na której od pewnego już czasu obsługujemy część użytkowników telefonów na kartę – powiedział Marin Marin, członek zarządu Polkomtela ds. techniki. – Dzięki przeniesieniu klientów na nową platformę będziemy mogli zaoferować im bardziej wyrafinowane usługi, w tym np. różnego rodzaju pakiety usług głosowych, dostępu do Internetu i inne – tłumaczy. – Będziemy chcieli też zaproponować klientom więcej nowych aplikacji – mówił Marin. Nowa platforma billingowa, to jeden z podstawowych celów inwestycyjnych Polkomtela w tym roku. Jutro opublikujemy więcej informacji na temat planów inwestycyjnych i usług LTE w sieci Polkomtela

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa