Polkomtel migruje klientów post-paid na nową platformę billingową

Publikacja: 21.01.2010 00:00

– W tym roku rozpoczynamy migrację danych o klientach kontraktowych na naszą nową platformę billingową, na której od pewnego już czasu obsługujemy część użytkowników telefonów na kartę – powiedział Marin Marin, członek zarządu Polkomtela ds. techniki. – Dzięki przeniesieniu klientów na nową platformę będziemy mogli zaoferować im bardziej wyrafinowane usługi, w tym np. różnego rodzaju pakiety usług głosowych, dostępu do Internetu i inne – tłumaczy. – Będziemy chcieli też zaproponować klientom więcej nowych aplikacji – mówił Marin. Nowa platforma billingowa, to jeden z podstawowych celów inwestycyjnych Polkomtela w tym roku. Jutro opublikujemy więcej informacji na temat planów inwestycyjnych i usług LTE w sieci Polkomtela

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić