Aktualizacja: 09.05.2025 17:53 Publikacja: 24.11.2010 10:43
Foto: ROL
Rola kryzysu ekonomicznego w spadkach przychodów operatorów jest być może przeceniana, a sektor telekomunikacyjny był w okresie bezwzrostowym jeszcze przed kryzysem – uważają eksperci [b]IBM[/b]. Amerykańska korporacja zaprezentowała wyniki badania „[b]IBM Telco 2015[/b]”, które objęło osiem tysięcy konsumentów i 40 operatorów z całego świata. Diagnoza sytuacji nie jest optymistyczna dla firm telekomunikacyjnych.
[srodtytul]Winni dostawcy usług dodanych[/srodtytul]
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas