Aktualizacja: 06.11.2024 06:00 Publikacja: 05.12.2013 15:18
Aż 43 proc. operatorów mobilnych nie realizuje jeszcze zintegrowanych programów zarządzania doświadczeniem klientów (ang. Customer Experience Management – CEM) – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Comarch przez firmę analityczną Informa wśród europejskich operatorach komórkowych.
Z drugiej strony ponad 75 proc. z operatorów twierdzi, że CEM w strategii ich firmy znajduje się na kluczowym miejscu. A to zdaniem autorów raportu oznacza, że wdrażanie programów zarządzania doświadczeniem klientów wpisywane jest przez operatorów telekomunikacyjnych jako kluczowy aspekt ich strategii. To, że w praktyce wielu operatorów nie realizuje jeszcze takich programów dowodzi, że ambicje różnią się od rzeczywistości rynkowej. Świadczy o tym także to, że 23,5 proc. respondentów mówi o braku ustalonych ram czasowych przewidzianych na wdrożenie takiego programu. Dodatkowo, jak pokazuje duży odsetek odpowiedzi „nie wiem” udzielanych w tym badaniu, wiedza na temat programów CEM wewnątrz firm telekomunikacyjnych wciąż nie jest kompletna. Aż 49 proc. pytanych przyznaje zaś, że ich organizacja nie ma narzędzi, żeby skorelować informacje z sieci telekomunikacyjnej z ich wpływem na zadowolenie klientów.
Federalna Komisja Łączności otrzymała prośbę o zgodę na wystrzelenie kolejnych Starlinków. Jeżeli wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony, na orbitę okołoziemską może wkrótce trafić nawet do 30 tys. kolejnych satelitów. Swoje zastrzeżenia zgłaszają naukowcy.
Eksperci od handlu wskazują, że coraz popularniejszy wśród konsumentów w Polsce staje się trend kupowania z odroczonymi płatnościami.
Czy operatorzy sieci komórkowych będą mogli wieszać nadajniki na masztach powstających w ramach budowy dwóch systemów łączności kolejowej? Ministerstwo Cyfryzacji prowadzi rozmowy PKP PLK.
W klasyczne SMS-y sieci komórkowych, ale przede wszystkim w komunikatory, może uderzyć zmiana w systemie operacyjnym iPhone’ów. To czas RCS-ów.
Tylko jeden duży operator komórkowy miał udany trzeci kwartał 2024 roku pod względem liczby przenoszących numer. Są nowe dane UKE.
Mobilna Sieć T-Mobile w Polsce w 2024 roku została uznana za najlepszą pod względem prędkości i niezawodności przez międzynarodową firmę Ookla.
Urząd Komunikacji Elektronicznej zamierza ogłosić 8 listopada start licytacji częstotliwości z zakresu 700 i 800 MHz. Ceny minimalne, które proponuje, zaskoczyły operatorów.
Czy przeprowadzenie kolejnej aukcji rzeczywiście przybliży Polskę do realizacji unijnego celu cyfrowego?
Od kiedy rynkiem technologii mobilnych zaczęli ręcznie sterować politycy, Polska znalazła się na dalekich miejscach w rankingach szybkości internetu mobilnego – mówi „Rzeczpospolitej” Piotr Mieczkowski, dyrektor zarządzający w Fundacji Digital Poland.
Blisko cztery lata branża telekomunikacyjna musiała czekać na implementację Europejskiego kodeksu łączności elektronicznej. Docelowo nowe prawo komunikacji elektronicznej (PKE) w listopadzie zastąpi ustawę – Prawo telekomunikacyjne.
W klasyczne SMS-y sieci komórkowych, ale przede wszystkim w komunikatory, może uderzyć zmiana w systemie operacyjnym iPhone’ów. To czas RCS-ów.
Tylko jeden duży operator komórkowy miał udany trzeci kwartał 2024 roku pod względem liczby przenoszących numer. Są nowe dane UKE.
Urząd Komunikacji Elektronicznej zamierza ogłosić 8 listopada start licytacji częstotliwości z zakresu 700 i 800 MHz. Ceny minimalne, które proponuje, zaskoczyły operatorów.
Eksplodujące pagery, które zabiły lub raniły tysiące bojowników libańskiego Hezbollahu, zwróciły ponownie uwagę na te zapomniane już urządzenia. A co dzieje się z innymi gadżetami, które biły rekordy popularności dekady temu?
Nie tylko pasmo oddane przez cyfrową telewizję naziemną, ale także ostatni blok pasma z zakresu 800 MHz może trafić na aukcję szykowaną przez państwo – dowiedziała się „Rzeczpospolita”.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas