Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 07:37 Publikacja: 05.12.2013 15:18
Aż 43 proc. operatorów mobilnych nie realizuje jeszcze zintegrowanych programów zarządzania doświadczeniem klientów (ang. Customer Experience Management – CEM) – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Comarch przez firmę analityczną Informa wśród europejskich operatorach komórkowych.
Z drugiej strony ponad 75 proc. z operatorów twierdzi, że CEM w strategii ich firmy znajduje się na kluczowym miejscu. A to zdaniem autorów raportu oznacza, że wdrażanie programów zarządzania doświadczeniem klientów wpisywane jest przez operatorów telekomunikacyjnych jako kluczowy aspekt ich strategii. To, że w praktyce wielu operatorów nie realizuje jeszcze takich programów dowodzi, że ambicje różnią się od rzeczywistości rynkowej. Świadczy o tym także to, że 23,5 proc. respondentów mówi o braku ustalonych ram czasowych przewidzianych na wdrożenie takiego programu. Dodatkowo, jak pokazuje duży odsetek odpowiedzi „nie wiem” udzielanych w tym badaniu, wiedza na temat programów CEM wewnątrz firm telekomunikacyjnych wciąż nie jest kompletna. Aż 49 proc. pytanych przyznaje zaś, że ich organizacja nie ma narzędzi, żeby skorelować informacje z sieci telekomunikacyjnej z ich wpływem na zadowolenie klientów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas