Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 00:31 Publikacja: 05.06.2014 07:00
Foto: ROL
Tak wynika z najnowszego raportu z prognozami dla rynku mediów i rozrywki, jaki opublikowała wczoraj firma PwC. Według jej analityków liczba klientów płatnej telewizji na świecie (w tym także abonentów usług płatnej naziemnej telewizji cyfrowej) zwiększy się na świecie między tym i 2018 rokiem o prawie 13 proc. do 935,5 mln. Ich wpływy z abonamentów opłacanych przez widzów urosną w tym czasie o 14 proc. do 236 mld dol. – Ten wzrost pokazuje, że płatna telewizja jest w dobrej kondycji wspierana przez działania podjęte w odpowiedzi na takie zjawiska jak serwisy OTT – podają analitycy PwC. Te działania to np. uruchamianie serwisów VoD lub własnych multiscreeningowych ofert wideo. Wpływy z serwisów wideo oferowanych przez operatorów telewizji w trybie na żądanie sięgną w 2018 roku już prawie 10 mld dol., podczas gdy w tym roku będą warte jeszcze 7,38 mld dol.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas