Aktualizacja: 09.05.2025 08:12 Publikacja: 06.07.2010 15:30
– Według naszych badań, przeprowadzonych na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie (badania w okresie listopad – grudzień), klientów dial-up było na koniec 2009 roku ok. 176 tys., biorąc pod uwagę cały rynek B2C wraz z SOHO. Od tamtej pory utrzymuje się spadkowa tendecja tej liczby – mówi [b]Grzegorz Marek[/b], szef marketingu oferty dostępowej w [b]Telekomunikacji Polskiej[/b].
Dane UKE oparte są informacjach zbieranych od operatorów telekomunikacyjnych. Że obraz rynku nie jest przejrzysty przyznaje jednak sama TP. Operator zaraportował na koniec 2009 r. 33 tys. użytkowników dial-up we własnej sieci, czyli klientów, którzy chociaż raz wykonali połączenie w trakcie miesiąca. Tymczasem we wspomnianych wyżej badaniach liczba klientów TP, którzy w ogóle zadeklarowali korzystanie z technologii dial-up wyniosła 114 tys., co dawałoby TP 64-procentowy udział w rynku. Rozbieżności są więc spore.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas