Aktualizacja: 09.05.2025 19:40 Publikacja: 28.07.2010 14:30
PIIT poparła rozdzielenie regulacji dotyczących wskaźników jakości dla „zwykłych” firm telekomunikacyjnych oraz wyznaczonych do świadczenia usługi powszechnej. Izba zwróciła jednak uwagę na zbyt dużą ogólność zapisów w opracowaniach Ministerstwa Infrastruktury i Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Izba uważa, że propozycje resortu i UKE wymagają „ponownej i szczegółowej analizy” pod kątem zasadności regulacji, bo proponowane rozwiązania oznaczają „ponadstandardowe” obciążenie tych firm telekomunikacyjnych , które nie świadczą usługi powszechnej.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas