Reklama

KOMENTARZ: Gry marketingowe

Jest co najmniej kilka spraw ze świata telekomunikacyjnego, które czekają dziś na wyjaśnienie i godne są co najmniej naszego komentarza redakcyjnego. Od razu zaznaczam, że jako ofiara szumu informacyjnego, zaliczanego do rzeczy normalnych w dzisiejszych czasach, będę odwoływać się do tych spraw, którym akurat udało się w ostatnim tygodniu przebić ponad inne.[aktualizacja]

Publikacja: 14.06.2013 13:28

Po pierwsze więc, sprawa strategii Hawe. Zapowiadana, oczekiwana, zainaugurowana uroczyście w sali Giełdy Papierów Wartościowych, w której zwykle odbywają się debiuty firm z małej giełdy – NewConnect, czyli zwykle firm małych, start-upów, kuźni pomysłów, ale i nastawionych silnie na zdobycie korzyści marketingowych, wynikających z „bycia notowanym na giełdzie”.

Oczywiście, byłoby jawną głupotą twierdzić, że Hawe to start-up. Spółka ma wszak za sobą historię pozytywnych wyników i to idących w znacznie więcej, niż w dziesiątki, czy setki tysięcy złotych – jak w przypadku przeciętnej, dochodowej firemki z NewConnect. Nie dlatego o tym piszę.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama