Aktualizacja: 11.05.2025 01:26 Publikacja: 09.03.2020 20:42
Foto: Adobe Stock
Dane o frekwencji w kinach do pewnego stopnia pokazują, w jaki sposób Polacy podchodzą do epidemii koronawirusa, którego pierwszy przypadek rząd ogłosił 4 marca br. Według Boxoffice.pl (a więc z pominięciem filmów dystrybuowanych przez UIP) kina w kraju sprzedały w dniach 6–8 marca 589 tys. biletów, czyli o około 10 proc. więcej niż tydzień wcześniej.
Więcej widzów poszło np. do Cinema City, które ścięło ceny biletów w całym kraju. Katarzyna Opertowska, dyrektor marketingu tej sieci, nie podaje liczb. Według niej w niedzielę 8 marca widownia była większa niż 8 marca 2019 r.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas