Reklama

Koronawirus miażdży kina. Kto na tym zyskuje

Puste kina, odwołane premiery. Jeden z największych kinowych rynków świata jest w zastoju i czeka na antidotum. Zyskać mogą cyfrowe media.

Publikacja: 25.02.2020 01:35

:„Kung-fu Panda 3”, czyli ostatnia część przygód sympatycznego misia z 2016 roku była produkcją amer

:„Kung-fu Panda 3”, czyli ostatnia część przygód sympatycznego misia z 2016 roku była produkcją amerykańsko-chińską

Foto: WANG Zhao / AFP

Chiny to po Indiach drugi pod względem widowni filmów kinowych rynek. Pod względem tempa wzrostu do tego roku nie miały sobie równych. Koronawirus może to jednak zmienić. Przynajmniej na pewien czas. Z drugiej strony epidemia może dodatkowo wesprzeć zdobywające abonentów internetowe serwisy z filmami i serialami.

Ile zostanie z 9 mld dol.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama