Aktualizacja: 23.05.2025 17:24 Publikacja: 03.11.2020 08:46
Foto: 123RF
Warszawski startup założony raptem niecałe cztery miesiące temu rusza właśnie z rynkową ekspansją agregatora danych osobowych. Za innowacyjnym projektem stoją Krzysztof Klimczak, Marek Rogoziński oraz Jarosław Sygitowicz, a więc założyciele Zencard, startupu kupionego w 2017 r. przez PKO BP. Chcą wykorzystać doświadczenie zdobyte w ich pierwszym biznesie, gdy stworzyli system agregowania kart lojalnościowych „spięty” w ramach jednej karty bankowej. Czy i teraz ich pomysł okaże się sukcesem? Pierwsi klienci i inwestorzy, których zdobyła ich firma Authologic, wskazują na to, że są na dobrej drodze do tego celu.
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas