Aktualizacja: 01.07.2025 00:25 Publikacja: 22.09.2019 20:49
Foto: robert gardziński
Cztery lata temu amerykańska grupa Scripps Networks Interactive kupiła kontrolny pakiet akcji TVN, jednego z trzech największych graczy na polskim rynku telewizyjnym, płacąc 5,5 mld zł. Kierował pan wtedy SNI International. Jak to się stało, że wpadliście na pomysł przejęcia TVN?
Najpierw powinienem wyjaśnić, że nie jestem już częścią SNI ani Discovery Group (Discovery ogłosiło chęć kupna SNI w 2017 r. – red.). Odpowiadając na pytanie: nasza organizacja chciała się rozwijać na arenie międzynarodowej. Przyglądaliśmy się wielu rynkom: Azji, Ameryce Łacińskiej, Europie, w poszukiwaniu miejsc o potencjale wzrostu, dobrym systemie gospodarczym, społecznym, rządowym i z zadowoleniem przyjmujących amerykańskie inwestycje. Polska spełniała wszystkie te warunki. Było tu coś jeszcze: okazja. TVN był na sprzedaż. Na innych rynkach było bardzo niewiele takich ważnych aktywów na sprzedaż.
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas