Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.10.2025 21:06 Publikacja: 11.05.2020 16:29
Foto: cyfrowa.rp.pl
Epidemia zrodziła pierwszych przegranych i wygranych. Do tej drugiej grupy należą internetowe serwisy z filmami i muzyką. O 15,8 mln, do 182 mln, wzrosła w minionym kwartale globalna liczba abonentów płacących za dostęp do Netflixa. Nowy serwis internetowy z filmami Disneya – Disney Plus – szybko dobił do 33,5 mln płacących widzów. W marcu boom przeżyły polskie platformy Player.pl i wersja premium CDA. Bardzo dobre wyniki pokazała także platforma strumieniująca muzykę, Spotify, choć w jej wypadku część użytkowników deklaruje, że rezygnuje z usług na czas epidemii. Jej rezultaty zachęciły sieć księgarni Empik do uruchomienia własnej aplikacji z muzyką – Empik Music.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Polskie boty biorą się za badania obrazowe – analizują m.in. wyniki tomografii komputerowej i skany MRI mózgu. D...
Finansują m.in. wiodące w świecie innowacji firmy Figure AI i Anduril, tworzące humanoidy i bezzałogowce-kamikaz...
17 września 2025r. w zabytkowym Dworze w Tomaszowicach pod Krakowem odbyła się XIII edycja Gali e-Commerce Polsk...
Pięcioro polskich studentów znalazło się w elitarnym gronie uczestników tegorocznej edycji programu Huawei Seeds...
Polscy absolwenci Uniwersytetu Cambridge stworzyli agenta AI, po który sięgają zespoły banków inwestycyjnych i f...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas