– Naszym głównym celem jest uzyskanie sprzedaży na poziomie 75 tys. sztuk, co oznacza utrzymanie tempa wzrostu na poziomie 300 proc. To ambitny plan, w osiągnięciu którego pomogą nowe urządzenia i funkcje oraz nowe rynki – zapowiada Maciej Góralski, prezes Vasco Electronics.
CZYTAJ TAKŻE: Cyfrowi tłumacze z Polski to hit. Firma z Krakowa ma 70 proc. unijnego rynku
2019 był najlepszym rokiem w historii firmy. Blisko 25 tys. jej tłumaczy elektronicznych znalazło nowych nabywców, co oznacza trzykrotny wzrost sprzedaży. – To efekt realizowania długofalowej strategii, której elementem jest m. in. obecność na najważniejszych na świecie targach elektroniki użytkowej, m.in. w Berlinie, Hongkongu i Las Vegas – wymienia prezes.
Obecnie Vasco kontroluje co najmniej 70 proc. udziałów rynku w Europie. Dalej rozwija sprzedaż w krajach UE, otwierając przedstawicielstwa, centra obsługi klientów i sklepy internetowe. W ostatnim półroczu stało się tak w Rumunii, Norwegii, Danii i Finlandii.
CZYTAJ TAKŻE: Buenos dias, bonjour – twój smartfon przetłumaczy rozmowę