To już prawdziwa plaga. Polacy celowo zwracają e-zakupy

Internetowi sprzedawcy zalewani są paczkami z towarami odsyłanymi przez kupujących. Ci coraz częściej świadomie zamawiają więcej produktów, by wybrać ten, który im pasuje.

Publikacja: 09.01.2020 18:48

To już prawdziwa plaga. Polacy celowo zwracają e-zakupy

Foto: Bloomberg

Z najnowszego raportu PostNord wynika, że w 2019 r. co trzeci Polak kupujący w sieci deklarował, iż dokonał zwrotu towaru. To aż o 9 punktów procentowych więcej niż rok wcześniej. Firmy kurierskie mówią nam, że dynamika wzrostu przybliża nasz rynek do takich rozwiniętych rynków e-handlu, jak francuski czy skandynawski.

W unijnej czołówce

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Biznes Ludzie Startupy
Polacy rzucają wyzwanie Revolutowi i Instagramowi. Teraz przebojem ma być SocialFi
Biznes Ludzie Startupy
Magiczna kapsułka z Polski rusza w świat. Może być przełomem w leczeniu zwierząt
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Huawei napędza rozwój inteligentnej gospodarki