Reklama
Rozwiń

Fan klocków pomaga przykuć uwagę internautów

Dla startupu Landingi ostatnie tygodnie były niezwykle owocne. Biznes założony przez Błażeja Abla, absolwenta mechatroniki na Politechnice Śląskiej, ruszył właśnie z ekspansją za ocean i pozyskał kolejnego dużego inwestora.

Publikacja: 23.11.2021 12:52

Fan klocków pomaga przykuć uwagę internautów

Foto: AdobeStock

Gliwicka firma tworzy autorskie rozwiązanie oparte o technologię uczenia maszynowego – chce z jej wykorzystaniem pomóc w optymalizacji tzw. konwersji w sieci. W skrócie chodzi o przyciągnięcie uwagi internauty i zaangażowanie go – czy to w kliknięcie linka, czy przeczytanie treści reklamowej. Narzędzie startupu ma olbrzymi potencjał. Doceniły go już fundusze bValue, Knowledge Hub i Innovation Nest, które zdecydowały się finansować przedsięwzięcie Abla. Teraz w jego spółkę inwestuje kolejny fundusz – amerykański FounderPartners. Łącznie zebrała ona już 7 mln zł. Dodatkowe pieniądze firmie są potrzebne nie tylko na rozwój jej technologii PageInsider, ale także na zagraniczną ekspansję. Landingi chce mocno rozwijać się bowiem m.in. w Stanach Zjednoczonych. Zresztą w Teksasie otworzyła już swoją spółkę.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły
Biznes Ludzie Startupy
Prosperująca firma w 90 dni. AI potrafi już niemal wszystko