Reklama

Fan klocków pomaga przykuć uwagę internautów

Dla startupu Landingi ostatnie tygodnie były niezwykle owocne. Biznes założony przez Błażeja Abla, absolwenta mechatroniki na Politechnice Śląskiej, ruszył właśnie z ekspansją za ocean i pozyskał kolejnego dużego inwestora.

Publikacja: 23.11.2021 12:52

Fan klocków pomaga przykuć uwagę internautów

Foto: AdobeStock

Gliwicka firma tworzy autorskie rozwiązanie oparte o technologię uczenia maszynowego – chce z jej wykorzystaniem pomóc w optymalizacji tzw. konwersji w sieci. W skrócie chodzi o przyciągnięcie uwagi internauty i zaangażowanie go – czy to w kliknięcie linka, czy przeczytanie treści reklamowej. Narzędzie startupu ma olbrzymi potencjał. Doceniły go już fundusze bValue, Knowledge Hub i Innovation Nest, które zdecydowały się finansować przedsięwzięcie Abla. Teraz w jego spółkę inwestuje kolejny fundusz – amerykański FounderPartners. Łącznie zebrała ona już 7 mln zł. Dodatkowe pieniądze firmie są potrzebne nie tylko na rozwój jej technologii PageInsider, ale także na zagraniczną ekspansję. Landingi chce mocno rozwijać się bowiem m.in. w Stanach Zjednoczonych. Zresztą w Teksasie otworzyła już swoją spółkę.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama