Aktualizacja: 01.07.2025 07:01 Publikacja: 23.11.2021 12:52
Foto: AdobeStock
Gliwicka firma tworzy autorskie rozwiązanie oparte o technologię uczenia maszynowego – chce z jej wykorzystaniem pomóc w optymalizacji tzw. konwersji w sieci. W skrócie chodzi o przyciągnięcie uwagi internauty i zaangażowanie go – czy to w kliknięcie linka, czy przeczytanie treści reklamowej. Narzędzie startupu ma olbrzymi potencjał. Doceniły go już fundusze bValue, Knowledge Hub i Innovation Nest, które zdecydowały się finansować przedsięwzięcie Abla. Teraz w jego spółkę inwestuje kolejny fundusz – amerykański FounderPartners. Łącznie zebrała ona już 7 mln zł. Dodatkowe pieniądze firmie są potrzebne nie tylko na rozwój jej technologii PageInsider, ale także na zagraniczną ekspansję. Landingi chce mocno rozwijać się bowiem m.in. w Stanach Zjednoczonych. Zresztą w Teksasie otworzyła już swoją spółkę.
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas