Firma stworzona przez Dorotę Rymaszewską, która z jednej strony umożliwia rezerwację wizyt u lekarzy weterynarii, behawiorystów, groomerów i innych specjalistów świadczących usługi dla zwierząt, a z drugiej oferuje narzędzie, które pozwala na zarządzanie takim biznesem, buduje swoją wiodącą pozycję w branży. Rozwiązania start-upu, które powstały raptem w ub.r., mają już dziś ponad 150 tys. użytkowników (opiekunów psów i kotów) i dają dostęp do kilkuset usługodawców. Ale apetyt warszawskiej firmy jest znacznie większy. To dlatego spółka zdecydowała się przejąć od grupy multimedialnej Petstar portale internetowe Psy.pl i Koty.pl, a także prawa do organizacji plebiscytu „Serce dla zwierząt” i ogólnopolskiej akcji społecznej „Zerwijmy łańcuchy”. HiPets przekonuje, że transakcja, której wartości nie ujawniono, pozwoli znacząco zwiększyć skalę działania. – Przejęcie serwisów Psy.pl oraz Koty.pl, marek znanych w branży zwierzęcej od 20 lat, umożliwi nam dotarcie do ponad miliona właścicieli zwierząt w Polsce i zaproponowanie im wygodnej platformy, dzięki której będą mogli łatwo dbać o swoich czworonożnych przyjaciół – tłumaczy Leszek Wolany, współzałożyciel HiPets.