Rozwiązania, którymi zajmuje się warszawski start-up, tylko z pozoru mogą wydawać się skomplikowane i niezrozumiałe dla niewtajemniczonych. Spółka umożliwia firmom tworzenie w pełni zautomatyzowanych procesów tzw. onboardingu biznesowego. W skrócie chodzi o proces aktywacji klienta, o zapewnienie nowemu klientowi „płynnego i satysfakcjonującego doświadczenia początkowego” z produktem lub usługą firmy. To ważny proces w biznesie, bo może zbudować trwałe relacje z klientem. A TransactionLink umożliwia firmom budowanie dopasowanych do ich specyficznych potrzeb oraz w pełni zautomatyzowanych procesów onboardingu. W dodatku bez konieczności angażowania programistów. Rozwiązanie jest bowiem gotowe do wdrożenia w ciągu ledwie kilku minut, a procesy tworzy się metodą drag&drop. Jak podkreślają w start-upie, eliminuje to potrzebę utrzymywania dużych, kosztownych zespołów operacyjnych, co dla firm oznacza ogromne oszczędności – zarówno pieniędzy, jak i czasu.