Jak sprytnie przekonać niezadowolonych z produktów i usług? Polska firma ma patent

Polski start-up opracował algorytmy, które mają pomóc e-sklepom przekuć złe recenzje internautów w pozytywne oceny. Do mediacji zaprzęgnięto sztuczną inteligencję.

Publikacja: 10.09.2024 07:32

Start-up TrustMate.io wykorzystuje AI, by pomóc firmom zmienić negatywne recenzje w sieci na opinie

Start-up TrustMate.io wykorzystuje AI, by pomóc firmom zmienić negatywne recenzje w sieci na opinie pozytywne (w ramach mediacji z internautami). Teraz spółka szykuje się do wyjścia za granicę

Foto: shutterstock_

Ponad 12 mln nowych opinii na temat produktów lub firm wystawianych jest co roku na platformie TrustMate.io. Internauci, którzy dokonali zakupu w sieci, mogą przyznać ocenę od jednej do pięciu gwiazdek. Ta pierwsza nota oznacza niezadowolenie, z kolei pięć gwiazdek to bardzo dobra ocena. Jednakże ponad 1,8 mln recenzji, czyli ok. 15 proc. wszystkich wystawionych, otrzymuje trzy gwiazdki. I wówczas wkracza właśnie AI.

AI pomoże przekonać niezadowolonych

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Biznes Ludzie Startupy
Magiczna kapsułka z Polski rusza w świat. Może być przełomem w leczeniu zwierząt
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Materiał Promocyjny
Huawei napędza rozwój inteligentnej gospodarki
Biznes Ludzie Startupy
Ukraina „krainą jednorożców”. Mimo wojny innowacyjne firmy odniosły światowy sukces
Biznes Ludzie Startupy
Voiceboty, cyberobrona czy badanie ryzyka raka. Państwowe giganty pokochały start-upy
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Biznes Ludzie Startupy
Wyróżnienia „Rzeczpospolitej Cyfrowej”. Z polskimi innowacjami nie jest tak źle, wskazaliśmy wybitnych
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście