Aktualizacja: 02.04.2025 09:50 Publikacja: 10.09.2024 07:32
Start-up TrustMate.io wykorzystuje AI, by pomóc firmom zmienić negatywne recenzje w sieci na opinie pozytywne (w ramach mediacji z internautami). Teraz spółka szykuje się do wyjścia za granicę
Foto: shutterstock_
Ponad 12 mln nowych opinii na temat produktów lub firm wystawianych jest co roku na platformie TrustMate.io. Internauci, którzy dokonali zakupu w sieci, mogą przyznać ocenę od jednej do pięciu gwiazdek. Ta pierwsza nota oznacza niezadowolenie, z kolei pięć gwiazdek to bardzo dobra ocena. Jednakże ponad 1,8 mln recenzji, czyli ok. 15 proc. wszystkich wystawionych, otrzymuje trzy gwiazdki. I wówczas wkracza właśnie AI.
BioCam ruszył z pilotażem endoskopowych kapsułek AI – trafiły one do klinik weterynaryjnych. A na horyzoncie jes...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Huawei wprowadza przełomowe rozwiązania, które przyspieszają rozwój sztucznej inteligencji w kluczowych sektorac...
Ekosystem start-upowy na Ukrainie kwitnie – wyniki mogą być zaskoczeniem, bo młode, innowacyjne spółki dodają ta...
Spółki Skarbu Państwa zaczęły dostrzegać potencjał drzemiący w młodych firmach technologicznych – PZU ogłosiło w...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Biodegradowalne opakowania, autonomiczne busy, kwanty czy polska sztuczna inteligencja – nasi przedsiębiorcy i n...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas