Jak sprytnie przekonać niezadowolonych z produktów i usług? Polska firma ma patent

Polski start-up opracował algorytmy, które mają pomóc e-sklepom przekuć złe recenzje internautów w pozytywne oceny. Do mediacji zaprzęgnięto sztuczną inteligencję.

Publikacja: 10.09.2024 07:32

Start-up TrustMate.io wykorzystuje AI, by pomóc firmom zmienić negatywne recenzje w sieci na opinie

Start-up TrustMate.io wykorzystuje AI, by pomóc firmom zmienić negatywne recenzje w sieci na opinie pozytywne (w ramach mediacji z internautami). Teraz spółka szykuje się do wyjścia za granicę

Foto: shutterstock_

Ponad 12 mln nowych opinii na temat produktów lub firm wystawianych jest co roku na platformie TrustMate.io. Internauci, którzy dokonali zakupu w sieci, mogą przyznać ocenę od jednej do pięciu gwiazdek. Ta pierwsza nota oznacza niezadowolenie, z kolei pięć gwiazdek to bardzo dobra ocena. Jednakże ponad 1,8 mln recenzji, czyli ok. 15 proc. wszystkich wystawionych, otrzymuje trzy gwiazdki. I wówczas wkracza właśnie AI.

AI pomoże przekonać niezadowolonych

Pozostało 92% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes Ludzie Startupy
Gigantyczna inwestycja w polski start-up. AI znad Wisły robi furorę w Ameryce
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma rusza z ekspansją za oceanem. Jej AI wykrywa raka z wielką skutecznością
Biznes Ludzie Startupy
Polski start-up podbił USA i wzbudził kontrowersje. Teraz zainwestuje nad Wisłą
Biznes Ludzie Startupy
Zadbają o plony jak hinduska bogini. Polska firma odnowi ziemię
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zaleje Chiny translatorami. To kolejny krok w światowej ekspansji