Aktualizacja: 24.05.2025 08:42 Publikacja: 17.12.2024 00:40
Start-up SalesPatriot chce stworzyć system operacyjny dla firm zbrojeniowych w USA. Rozwijana w Dolinie Krzemowej spółka, za którą stoi Maciej Szymczyk, pozyskała właśnie inwestorów
Foto: SalesPatriot
Maciej Szymczyk i Nelson Ray z UC Berkeley oraz Ben Rhodes-Kropf z MIT założyli SalesPatriot, start-up, który ma pomóc amerykańskim producentom zbrojeniowym i zwiększyć efektywność przetargów w sektorze obronnym. Spółka, za pomocą tzw. agentów sztucznej inteligencji, zamierza pomagać producentom z tej branży szybciej znajdować przetargi publikowane przez Departament Obrony. Platforma ma również zwiększać efektywność procesów wewnętrznych w firmach zbrojeniowych i poprawiać ich zdolności produkcyjne. A na tym nie koniec, bo SalesPatriot ma ambicję, by stać się docelowym systemem operacyjnym dla sektora zbrojeniowego w USA.
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas