Reklama

Prezes Cyfrowego Polsatu: Weźmiemy udział w aukcji 5G

Świat, który dotychczas znaliśmy, chwilowo się zatrzymał – mówi Mirosław Błaszczyk, prezes Cyfrowego Polsatu.

Publikacja: 22.04.2020 20:02

Prezes Cyfrowego Polsatu: Weźmiemy udział w aukcji 5G

Foto: cyfrowa.rp.pl

Należąca do grupy Cyfrowego Polsatu Telewizja Polsat dostała wyłączność na negocjacje zakupu udziałów Grupy Interia. Kupicie Interię? Jakie korzyści z tego zakupu widzi pan dla grupy?

Tak, to prawda, jesteśmy w procesie i najwyraźniej sprzedający poważnie traktuje naszą ofertę, skoro to właśnie Telewizja Polsat uzyskała aktualnie wyłączność negocjacyjną. Czy kupimy – to zależy nie tylko od nas, ale również od sprzedającego. Dla mnie nie ma wątpliwości, iż Grupa Polsat powinna rozwijać się również w internecie, co zresztą od dłuższego czasu robimy. Pozycja rynkowa Grupy Interia, jak i kompetencje jej pracowników, z pewnością pozwoliłyby nam przyspieszyć ten rozwój, ale jeśli nie znajdziemy porozumienia ze sprzedającym, z pewnością nie porzucimy planów głębszego wchodzenia w obszar Internetu. Czy będzie to ścieżka organiczna, czy rozwój przez akwizycję – to się okaże.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama