Internet wykańcza znane marki odzieżowe

Kolejne sieci odzieżowe w USA i Wielkiej Brytanii wpadają w tarapaty, nie radząc sobie z coraz silniejszą konkurencją online. Trend przyjdzie też do nas.

Publikacja: 03.06.2019 19:29

Internet wykańcza znane marki odzieżowe

Foto: Bloomberg

Branża odzieżowa w internecie rozwija się błyskawicznie. Ale wiele znanych marek za późno postawiło na rozwój tego segmentu. W efekcie nawet rosnące e-sklepy nie są w stanie utrzymać sieci stacjonarnych butików. W tarapaty wpadają kolejne wielkie marki, a takie potęgi jak GAP czy H&M informują o zamykaniu sklepów.

Legendy pod ścianą

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Patronat Rzeczpospolitej
E-commerce 2025: raport Harbingers pokazuje, dlaczego content nie działa i jak AI zmienia zasady gry w SEO
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
E-Commerce
Awatar i wirtualna przymierzalnia. Tym nas kusi e-commerce
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont