Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 15:50 Publikacja: 26.10.2021 00:49
Silniejsza konkurencja w e-commerce przyniosła przede wszystkim większą liczbę innowacyjnych rozwiązań, lepszą obsługę klientów, a nie tylko wojnę cenową
Foto: Shutterstock
Wydarzeniem ostatnich dni w polskim handlu jest ogłoszenie przez Amazona, że Polacy mogą skorzystać z pakietu Prime za jedynie 49 zł na rok. Daje to dostęp do serwisu streamingowego, ale też darmowych dostaw oznaczonych produktów czy serwisu z grami. Podziałało to elektryzująco i w dzień podania informacji akcje Allegro straciły niemal 6 proc.
Pokazało to, że poziom konkurencji o polskiego klienta się zaostrza i to, co w innych krajach europejskich uważane jest obecnie za usługę premium, jak dostawa następnego dnia po zakupie, u nas jest standardem i klient oczekuje coraz więcej.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Izba Gospodarki Elektronicznej ogłasza XIII edycję konkursu e-Commerce Polska awards – wydarzenia, które nie tyl...
9,5 miliona utraconych wizyt miesięcznie. 104 tysiące stron bez ruchu. Content marketing w e-commerce generuje k...
Nuro, autonomiczny start-up zajmujący się dostawami zakupów za pomocą robotycznych pojazdów, poinformował, że zw...
Pudełka, w których w przyszłości będą dostarczane np. zakupy internetowe, mają być zupełnie inne niż dzisiaj. Ek...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Klienci sklepów online, w związku z rosnącymi cenami i szukaniem oszczędności, zamierzają ograniczać e-zakupy. T...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas