Reklama
Rozwiń

Kto liczy się w polskim e-handlu? Oni walczą z trójką gigantów

Do walki prowadzonej przez Amazona, Allegro czy AliExpress włączają się też polskie firmy, jak platforma Erli, czy nowi gracze z zagranicy, np. Shopee.

Publikacja: 26.10.2021 00:49

Silniejsza konkurencja w e-commerce przyniosła przede wszystkim większą liczbę innowacyjnych rozwiąz

Silniejsza konkurencja w e-commerce przyniosła przede wszystkim większą liczbę innowacyjnych rozwiązań, lepszą obsługę klientów, a nie tylko wojnę cenową

Foto: Shutterstock

Wydarzeniem ostatnich dni w polskim handlu jest ogłoszenie przez Amazona, że Polacy mogą skorzystać z pakietu Prime za jedynie 49 zł na rok. Daje to dostęp do serwisu streamingowego, ale też darmowych dostaw oznaczonych produktów czy serwisu z grami. Podziałało to elektryzująco i w dzień podania informacji akcje Allegro straciły niemal 6 proc.

Pokazało to, że poziom konkurencji o polskiego klienta się zaostrza i to, co w innych krajach europejskich uważane jest obecnie za usługę premium, jak dostawa następnego dnia po zakupie, u nas jest standardem i klient oczekuje coraz więcej.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już od 19 zł/msc przez pierwszy rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

19 zł za miesiąc przez pierwszy rok, od 13 miesiąca każdy kolejny w cenie 39 zł za miesiąc.

E-Commerce
Polskie e-biznesy zaproszone do rywalizacji o laury innowacji
Patronat Rzeczpospolitej
E-commerce 2025: raport Harbingers pokazuje, dlaczego content nie działa i jak AI zmienia zasady gry w SEO
E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki