Xiaomi zaskakuje. Chiński producent stał się właśnie bardzo polski

Popularne memy z nosaczem sundajskim doprowadziły do tego, że sympatyczne zwierzę zostało adoptowane przez polski odział chińskiego koncernu.

Nosacz sundajski jest znany w Polsce głównie z memów wyśmiewających polskie przywary. Za jego pomocą, w sympatyczny sposób można naśmiewać się z cwaniactwa, skąpstwa i innych cech, którymi nie bardzo można się chwalić, ale które w satyrycznej przesadzie po prostu śmieszą. I właśnie nosacza sundajskiego (ale prawdziwego) zaadoptowała marka chińska Xiaomi, znana z niedrogich smartfonów – kolejki po smartfony tej marki były wyśmiewane również memami z nosaczem.

Polski oddział Xiaomi, który zaadoptował nosacza, poprosił przy okazji o nadsyłanie memów z sympatycznym ssakiem z rzędu naczelnych. Komentujący post marki na Facebooku nie zawiedli.

Mogą Ci się również spodobać

Levi’s i Google wprowadzają na rynek inteligentną kurtkę

Amerykański producent odzieży Levi Strauss & Co. Razem z koncernem Google wprowadza na rynek ...

Pływak jak pilot F-16

Okularki pływackie z rozszerzoną rzeczywistością to pomysł brytyjskiej firmy Swim AR. Mają uprościć pływakom ...

Airbnb po strzelaninie kończy z „party houses”

Airbnb zakazuje wynajmowania domów i apartamentów w celu urządzania imprez po strzelaninie na imprezie ...

Zapomnij o serwisie. Naprawa smartfona w domu klienta

Apple oferuje usługę naprawy uszkodzonego sprzętu bez wychodzenia z domu. Technik z autoryzowanego serwisu ...

AI maluje coraz lepsze obrazy. Czy pokona człowieka?

Pierwsze na świecie badania eksperymentalne wskazują, iż gdy ludzie dowiadują się, że obraz był ...

Niedzielny zakaz handlu nakręcił posiłki online

Nowe prawo pomogło sieciom restauracji w Polsce. W niedziele z zamkniętymi sklepami zamówień z ...