Xiaomi zaskakuje. Chiński producent stał się właśnie bardzo polski

Popularne memy z nosaczem sundajskim doprowadziły do tego, że sympatyczne zwierzę zostało adoptowane przez polski odział chińskiego koncernu.

Nosacz sundajski jest znany w Polsce głównie z memów wyśmiewających polskie przywary. Za jego pomocą, w sympatyczny sposób można naśmiewać się z cwaniactwa, skąpstwa i innych cech, którymi nie bardzo można się chwalić, ale które w satyrycznej przesadzie po prostu śmieszą. I właśnie nosacza sundajskiego (ale prawdziwego) zaadoptowała marka chińska Xiaomi, znana z niedrogich smartfonów – kolejki po smartfony tej marki były wyśmiewane również memami z nosaczem.

Polski oddział Xiaomi, który zaadoptował nosacza, poprosił przy okazji o nadsyłanie memów z sympatycznym ssakiem z rzędu naczelnych. Komentujący post marki na Facebooku nie zawiedli.

Mogą Ci się również spodobać

Najlepszy kwartał w historii Tesli. Skok zysków

Akcje Tesli zyskiwały na początku czwartkowej sesji 3 proc. a od początku roku wzrosły ...

Zablokowany przez Facebooka polski Brand24 ujawnił dane o sprzedaży

Spółka deklaruje, że specjalnie nie ucierpiała, spowolnienie tempa przyrostu nowych klientów jest przejściowe. Jakie ...

Pandemia przetrzebiła e-rowery i e-hulajnogi. Od środy wraca Lime

Duże przetasowania na rynku pojazdów wynajmowanych na minuty. Wirus zdemolował biznes firm Bird i ...

Już 400 zł za akcję CD Projektu. Najwięcej warte studio w Europie

W czasie czwartkowej sesji GPW walory producenta gier po raz pierwszy w historii przekroczyły ...

Chiński konkurent SpaceX ma już podobną rakietę

Firma i-Space stworzyła rakietę wielokrotnego użytku, która ma konkurować z projektem Elona Muska SpaceX. ...

Krzysztof A. Kowalczyk: Półroczny urlop testuj u siebie, rządzie

Przepisami nie da się kształtować kultury biznesowej. Dlatego, zanim władza wprowadzi sześciomiesięczny powszechny urlop ...