IFA Berlin to coroczna impreza z korzeniami sięgającymi jeszcze lat dwudziestych ubiegłego wieku. Co roku ściąga do niemieckiej stolicy tysiące wystawców z całego świata, bez względu czy jest to znana marka czy początkujący startup. W jeszcze większej liczbie pojawiają się zainteresowani klienci i media. W zeszłym roku targi przyciągnęły prawie 250 tys. odwiedzających i ponad 1800 wystawców. W tym roku nie będzie gorzej. Impreza potrwa do środy.
CZYTAJ TAKŻE: Ekran telewizora staje się dziełem sztuki
Szansa na zobaczenie tak szerokiego spektrum urządzeń nie zdarza się często, już przed rozpoczęciem targów, podczas środowego zamkniętego wydarzenia dla mediów – ShowStoppers pojawiło się ponad tysiąc dziennikarzy z 57 krajów. Mieli szanse zapoznać się z najnowszą ofertą ponad 60 firm i startupów oferujących swoje produkty z dziedziny elektroniki użytkowej i sprzętu AGD. Była to świetna szansa szczególnie dla tych mniejszych, młodszych firm, którym ciężko przebić się na rynku.
Na IFA nie zabrakło nawet inteligentnej golarkimat. pras.
CZYTAJ TAKŻE: Nowa bohaterka sieci. Po szlabanie na telefon tweetuje przez lodówkę