Reklama
Rozwiń
Reklama

Inteligentne zegarki i opaski idą jak woda. Apple podgryzają Chińczycy

Urządzenia z segmentu tzw. wearables w ub. r. trafiły do ponad 172 mln użytkowników. Królem technologii ubieralnych jest Apple, ale konkurencja z Chin rośnie w siłę.

Publikacja: 11.03.2019 16:57

Inteligentne zegarki i opaski idą jak woda. Apple podgryzają Chińczycy

Foto: Bloomberg

Zegarki typu smartwatch, inteligentne opaski (smartband) czy różnego rodzaju innowacyjne słuchawki to sprzęt, który sprzedaje się coraz lepiej. Popyt na takie urządzenia wearables rośnie jak na drożdżach – w zeszłym roku producenci dostarczyli ich niemal 28 proc. więcej niż w 2017 r.

Słuchawki nakręcają rynek

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama