Już nie smartfony, a ubieralne gadżety są hitem

Sprzedaż opasek medycznych, ubrań z elektroniką, a zwłaszcza smartwatchy rośnie coraz szybciej.

Publikacja: 16.12.2018 18:02

Już nie smartfony, a ubieralne gadżety są hitem

Foto: Bloomberg

Kategoria technologii ubieranych (z ang. wearables) to obecnie najszybciej rosnący segment rynku elektroniki w Polsce. To z jednej strony inteligentne zegarki czyli smartwatche, ale też bransoletki np. mierzące ciśnienie czy ubrania z nadajnikami GPS.

Z danych Gfk do których dotarła „Rzeczpospolita” wynika, że ich sprzedaż wartościowo w październiku wzrosła 92,9 proc. – trzykrotnie mocniej niż wicelider pod względem tempa wzrostu czyli telekomunikacji.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Materiał Promocyjny
Jak technologia ułatwia codzienne życie? 7 gadżetów, które warto mieć w domu
Gadżety
Wiadomo już, ilu Polaków ma smartwatcha lub „smart” opaskę. To przyszłość medycyny
Gadżety
Ten sprzęt Apple może być hitem. Polacy w światowej czołówce
Gadżety
Samsung podsumował 2024 rok. Utrzymał pozycję globalnego lidera rynku telewizorów
Gadżety
To miał być rewolucyjny gadżet. Tysiące klientów nie odzyskają pieniędzy
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń