Blackberry wejdzie w lodówki i telewizory

Smartfony legendarnej marki, mimo prób powrotu, sukcesu nie odniosły. Teraz jednak zaproponuje coś zupełnie nowego – rozwiązania z zakresu inteligentnego domu i cyberbezpieczeństwa.

Publikacja: 07.01.2019 14:12

Próby powrotu, jak ta z 2017 roku, nie przyniosły marce sukcesu. Szuka więc nowych miejsc na rozwój.

Próby powrotu, jak ta z 2017 roku, nie przyniosły marce sukcesu. Szuka więc nowych miejsc na rozwój.

Foto: Bloomberg

Blackberry chce bowiem z przytupem wejść na rynek rozwiązań smart home, oferując producentom licencje na swoje rozwiązania. O podłączonym do internetu AGD mówi się coraz częściej, głównie w kontekście zagrożeń atakami hakerów i Blackberry chce tę zmianę wykorzystać.

Firma zaprezentowała rozwiązania przygotowane głównie z myślą o wykorzystaniu przy produkcji inteligentnych lodówek, telewizorów czy również żarówek. Nowa gałąź operacji firmy w tym segmencie AM nazywać się BlackBerry Secure. – 2019 r. będzie rokiem w którym konsumenci będą uważniej obserwowali swoje wydatki, ale również szukali produktów gwarantujących im bezpieczeństwo i także ochronę danych – mówi Alex Thurber, wiceprezes BlackBerry Mobility Solutions.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Gadżety
Jak Quality of Service może zoptymalizować sieć domową
Gadżety
Giganci powalczą o nasze palce. Inteligentne pierścienie mają być hitem
Gadżety
To kulinarna rewolucja. Przyprawy może zastąpić niezwykłe urządzenie
Gadżety
Polska policja wchodzi do Xiaomi. Przeszukania u chińskiego producenta
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Gadżety
Nastolatki odcięte od smartfonów? Tak radykalnego pomysłu jeszcze nie było