Reklama
Rozwiń

Dorota Natalia Haller, Huawei CBG Polska: Budujemy od podstaw nową markę

Pandemia zmieniła wiele zarówno jeśli chodzi o marketing, jak zwłaszcza sposoby dotarcia do klienta z produktem. Wiele się nauczyliśmy – mówi Dorota Natalia Haller, dyrektor ds. marketingu, komunikacji i digital, CMO w Huawei CBG Polska.

Publikacja: 22.07.2020 12:05

Dorota Natalia Haller, Huawei CBG Polska: Budujemy od podstaw nową markę

Foto: Huawei

Początek 2020 to dla większości firm okres wyjątkowy, jak pandemia zmieniła waszą działalność?

Ogłoszenie stanu epidemii postawiło nas, jak i wiele innych firm, w sytuacji bez precedensu i stało się dla nas ogromnym wyzwaniem. Szybko podjęliśmy decyzję o pracy zdalnej i weszliśmy w nową rzeczywistość, która wymagała przemodelowania życia zawodowego i prywatnego. Z dnia na dzień zmienił się też model biznesowy, w którym operujemy. Kluczowy kanał bezpośredniego kontaktu z konsumentami i sprzedaży, m. in. w centrach handlowych, został zamknięty. Musieliśmy zrewidować cele i plany kampanii, skoncentrować się na komunikacji w internecie, w tym w mediach społecznościowych, pozmieniać też niedokończone projekty i przede wszystkim upewnić się, że w łatwy i przyjazny sposób możemy obsłużyć naszych klientów. Wszystko to działo się praktycznie równolegle i w ramach pracy w trybie zdalnym, z domów.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już od 19 zł/msc przez pierwszy rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

19 zł za miesiąc przez pierwszy rok, od 13 miesiąca każdy kolejny w cenie 39 zł za miesiąc.

Gadżety
Apple chce zmienić zasady gry. Nowe urządzenie uderzy w smartfony i słuchawki
Gadżety
Wyścig się rozpoczął. Realme GT 7 Dream Edition – smartfon inspirowany Formułą 1
Gadżety
Polacy w domach trzymają prawdziwy skarb. Nieużywaną elektronikę
Gadżety
Popularne urządzenia Apple czeka rewolucja. Wyciekły informacje
Gadżety
Z Apple'a wyciekły informacje o nowym modelu. To ma być rewolucja w iPhone'ach