Nie jest to dopiero prototyp, ale produkt, który wchodzi do regularnej sprzedaży. Na początek okulary, stworzone wspólnie z kultową marką Ray-Ban, będą dostępne w USA, Australii, Kanadzie, a także w trzech krajach Europy: Irlandii, Włoszech i Wielkiej Brytanii. Sprzęt, który ma być oferowany w aż 20 różnych wariantach, będzie kosztował od 299 dol.
Inteligentne, a przy tym wyglądające jak zwykłe designerskie okulary zostały wyposażone w podwójne zintegrowane kamery (5 MP), które pozwalają uchwycić spontaniczne momenty z wyjątkowej pierwszoosobowej perspektywy. Zdjęcia i 30-sekundowe filmy można rejestrować przy użyciu przycisku przechwytywania oraz bez użycia rąk, dzięki poleceniom głosowym Facebook Assistant. W momencie uruchomienia aparatu zapali się dioda LED informująca innych o tym, że nagrywany jest film lub robione zdjęcie. W okulary wbudowane są też opływowe, douszne głośniki. Jak podaje koncern, zestaw trzech mikrofonów zapewnia lepszą jakość dźwięku podczas połączeń i nagrywania wideo, zaś technologia formowania wiązki i algorytm tłumienia szumów zapewniają wyjątkowo dobrą jakość rozmów.