Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 10.08.2025 18:52 Publikacja: 10.09.2021 07:08
Foto: Facebook
Nie jest to dopiero prototyp, ale produkt, który wchodzi do regularnej sprzedaży. Na początek okulary, stworzone wspólnie z kultową marką Ray-Ban, będą dostępne w USA, Australii, Kanadzie, a także w trzech krajach Europy: Irlandii, Włoszech i Wielkiej Brytanii. Sprzęt, który ma być oferowany w aż 20 różnych wariantach, będzie kosztował od 299 dol.
Inteligentne, a przy tym wyglądające jak zwykłe designerskie okulary zostały wyposażone w podwójne zintegrowane kamery (5 MP), które pozwalają uchwycić spontaniczne momenty z wyjątkowej pierwszoosobowej perspektywy. Zdjęcia i 30-sekundowe filmy można rejestrować przy użyciu przycisku przechwytywania oraz bez użycia rąk, dzięki poleceniom głosowym Facebook Assistant. W momencie uruchomienia aparatu zapali się dioda LED informująca innych o tym, że nagrywany jest film lub robione zdjęcie. W okulary wbudowane są też opływowe, douszne głośniki. Jak podaje koncern, zestaw trzech mikrofonów zapewnia lepszą jakość dźwięku podczas połączeń i nagrywania wideo, zaś technologia formowania wiązki i algorytm tłumienia szumów zapewniają wyjątkowo dobrą jakość rozmów.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Koncern z logo nadgryzionego jabłka przygotowuje się do wejścia na rynek z nową kategorią produktową. Choć oficj...
realme odkryło karty. We wtorek w Paryżu światło dzienne ujrzał smartfon realme GT 7 Dream Edition, będący efekt...
Nieużywane telewizory, radioodbiorniki czy smartfony trzymane przez Polaków są warte aż 112 mld zł. To dwa razy...
Apple planuje rewolucję w smartwatchach - wynika z informacji, które wyciekły z firmy. Inteligentne zegarki miał...
Do premiery iPhone’ów 17 jeszcze daleko, ale w sieci pojawia się coraz więcej nieoficjalnych informacji na temat...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas