Do Polski wchodzi chiński „król” smartfonów w Indiach i Pakistanie

Nad Wisłą pojawia się właśnie nowa marka urządzeń mobilnych – Infinix. Producent z Szanghaju chce trafić ze swoim sprzętem do młodych ludzi. Na celownik bierze głównie tzw. pokolenie Z.

Publikacja: 09.06.2022 17:50

Do Polski wchodzi chiński „król” smartfonów w Indiach i Pakistanie

Foto: Adobestock

- Sądzimy, że Infinix szybko podbije serca młodych ludzi w Polsce, zapewniając im komfortowy dostęp do cyfrowej rzeczywistości - twierdzi Benjamin Jiang, dyrektor zarządzający w Infinix.

Ale w naszym kraju nowa marka będzie musiała stoczyć bój z innymi chińskimi konkurentami – Xiaomi, Huawei, czy Oppo.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Gadżety
Samsung szykuje bat na iPhone'a? To będzie starcie gigantów
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Gadżety
Wielki sukces inteligentnych pierścieni. Tę technologię pokochały gwiazdy
Gadżety
Pielucha dla heavymetalowców wyprzedała się w 24 godziny. Idealna na koncert
Gadżety
Ekran na całą ścianę. Jak telewizory XXL podbijają polskie domy
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Gadżety
Gdzie na zakupy w Cyber Monday? Polacy ruszyli po gadżety czy wyjazdy turystyczne
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej