Do Polski wchodzi chiński „król” smartfonów w Indiach i Pakistanie

Nad Wisłą pojawia się właśnie nowa marka urządzeń mobilnych – Infinix. Producent z Szanghaju chce trafić ze swoim sprzętem do młodych ludzi. Na celownik bierze głównie tzw. pokolenie Z.

Publikacja: 09.06.2022 17:50

Do Polski wchodzi chiński „król” smartfonów w Indiach i Pakistanie

Foto: Adobestock

- Sądzimy, że Infinix szybko podbije serca młodych ludzi w Polsce, zapewniając im komfortowy dostęp do cyfrowej rzeczywistości - twierdzi Benjamin Jiang, dyrektor zarządzający w Infinix.

Ale w naszym kraju nowa marka będzie musiała stoczyć bój z innymi chińskimi konkurentami – Xiaomi, Huawei, czy Oppo.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Gadżety
Wielki sukces inteligentnych pierścieni. Tę technologię pokochały gwiazdy
Gadżety
Pielucha dla heavymetalowców wyprzedała się w 24 godziny. Idealna na koncert
Gadżety
Ekran na całą ścianę. Jak telewizory XXL podbijają polskie domy
Gadżety
Gdzie na zakupy w Cyber Monday? Polacy ruszyli po gadżety czy wyjazdy turystyczne
Gadżety
Polacy ruszyli na Black Friday. Gdzie i na jakie promocje można liczyć? Na co uważać?
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10