Reklama
Rozwiń
Reklama

Serwisy społecznościowe: kto rozdaje karty

Temat ochrony danych zamieszczanych na serwisach społecznościowych nigdy nie był tak szeroko dyskutowany. Jednak wygląda na to, że media i politycy interesują się nim bardziej niż sami użytkownicy serwisów.

Publikacja: 22.01.2019 12:31

Serwisy społecznościowe: kto rozdaje karty

Foto: Bloomberg

Choć od dawna nie brakuje raportów wskazujących na spadek popularności Facebooka, to liczba jego użytkowników z kwartału na kwartał rośnie i sięga już 2,3 mld osób. W Polsce w grudniu 2018 r. serwis miał niemal 21,5 mln użytkowników, ustępując popularnością jedynie wyszukiwarce Google. Zatem mimo masy krytycznych informacji użytkownicy wydają się ich nie zauważać, choć jednocześnie świadomość zagrożeń związanych z ochrona danych w sieci rośnie.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
Mroczna prognoza twórcy DeepSeek. „Większość ludzkich miejsc pracy zniknie”
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Globalne Interesy
Ten gigant rośnie w AI szybciej niż Nvidia. Znalazł niezwykle intratną niszę
Globalne Interesy
UE kapituluje przed big techami? Potężne ustępstwa w kluczowej dziedzinie
Globalne Interesy
Meta zarobiła miliardy na reklamach oszustw. Wyciekły wewnętrzne dokumenty
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Globalne Interesy
Elon Musk tańczy na scenie. Pakiet płacowy, jakiego świat nie widział
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama