Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 13:14 Publikacja: 06.04.2021 20:58
Foto: Bloomberg
Chodzi o to, by kierowcy przyjmowali najbliższe zgłoszenia, jak taksówkarze, a nie wybierali te, które im najbardziej odpowiadają. Obecnie prowadzący auta Ubera mogą zweryfikować trasę, którą zamawiają klienci i przyjąć lub odrzucić zamówienie, np. po przeanalizowaniu opłacalności zlecenia.
CZYTAJ TAKŻE: Ulubiony kierowca i 50 dol. za spóźnienie. Pandemia przycisnęła Ubera
Nowa usługa autonomicznych taksówek ma odwrócić spadkowy trend Tesli i zrewolucjonizować transport miejski. Rywa...
Producent kultowej lalki Barbie, firma Mattel, ogłosił przełomową współpracę z OpenAI – twórcą ChatGPT. Celem pa...
Zirytowany postępem prac nad projektem Llama 4, szef Mety, właściciela Facebooka i Instagrama, Mark Zuckerberg p...
Koncern z Cupertino podczas konferencji WWDC 2025 zaprezentował największe od lat zmiany w swoich systemach oper...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pojazdy Waymo są znienawidzone nie tylko przez kierowców innych sieci taksówkowych. To symbol automatyzacji, któ...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas