Reklama

Muzyczny serwis Spotify testuje aplikację dla dzieci

Popularna platforma muzyczna Spotify wystartowała właśnie z nową, samodzielną aplikacją „Spotify Kids”. Na razie tylko w Irlandii na systemy iOS oraz Android.

Publikacja: 06.11.2019 16:58

Muzyczny serwis Spotify testuje aplikację dla dzieci

Foto: Bloomberg

Spotify Kids, która jest przeznaczona dla dzieci powyżej trzeciego roku życia, zawiera w sumie 6000 utworów pochodzących m.in. z Nickelodeon, Disney, Universal Pictures czy Discovery Kids – informuje „Irish Times”. W aplikacji są piosenki do wspólnego śpiewania, kołysanki i piosenki z popularnych seriali i filmów, a także popularnych artystów tworzących dla dzieci oraz opowiadania dla dzieci.

CZYTAJ TAKŻE: Spotify wziął się za masowe nadużycia. Ma na to sposób

W aplikacji można tworzyć własne playlisty oraz wybrać własny, kolorowy awatar. Materiały umieszczane w Spotify Kids nie zawierają reklam i są wybierane przez zespół redaktorów. Całość podana jest w aplikacji z prostą nawigacją i kolorowym interfejsem. Aplikacja jest tak zabezpieczona, by dzieci nawet przypadkiem nie przełączyły się na podstawową wersję Spotify. Można też ustawić wiek dziecka, co sprawia, że dostępne utwory są dostosowane do wieku słuchającego. Dla najmłodszych są wtedy dostępne wyłącznie bajki i piosenki z bajek dla najmłodszych. Starsze dzieci będą miały dostęp do utworów popularnych piosenkarzy i piosenkarek, jak Ariana Grande czy Bruno Mars.

CZYTAJ TAKŻE: Wojna Apple Music ze Spotify. Już wiadomo, kto wygrywa

Po testach aplikacja ma trafić na te rynki, na których Spotify udostępnia usługę Premium Family.

Reklama
Reklama

Spotify to największy i najpopularniejszy muzyczny serwis streamingowy na świecie. Platforma ma około 250 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, z czego aż 113 milionów opłaca abonament Premium.

Globalne Interesy
„Najbardziej szalony giełdowy debiut w historii”. SpaceX Muska będzie wart biliony dolarów?
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Globalne Interesy
Makijaż, dorysowane wąsy i VPN. Młodzi Australijczycy łamią zakaz social mediów
Globalne Interesy
„Przerażające”. McDonald’s wycofał reklamę stworzoną przez sztuczną inteligencję
Globalne Interesy
Kontrowersyjna decyzja Trumpa. Amerykańskie chipy popłyną do Chin
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Globalne Interesy
Ubezpieczyciele obawiają się katastrofy. AI wywróci polisy do góry nogami
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama