Reklama
Rozwiń
Reklama

Koniec irytujących reklam w sieci? Google zapowiada przełom

Lider na rynku internetowych wyszukiwarek deklaruje, że chce zwiększyć ochronę prywatności i zaprzestać śledzenia zainteresowań poszczególnych użytkowników.

Publikacja: 05.03.2021 19:02

Koniec irytujących reklam w sieci? Google zapowiada przełom

Foto: Bloomberg

To rewolucja. Dotąd, na jaką stronę byśmy nie weszli, zostawialiśmy ślad. To tzw. cookies (z ang. ciasteczka), które pozwalały na śledzenie naszych zainteresowań, identyfikowanie potrzeb, a wreszcie dokładne profilowanie. Dla reklamodawców było to wartościowe rozwiązanie, lecz dla internautów zdecydowanie mniej. Google to zmieni. W przeglądarce Chrome.

CZYTAJ TAKŻE: ałożyciel Google przenosi majątek do podatkowego raju

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
Mroczna prognoza twórcy DeepSeek. „Większość ludzkich miejsc pracy zniknie”
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Globalne Interesy
Ten gigant rośnie w AI szybciej niż Nvidia. Znalazł niezwykle intratną niszę
Globalne Interesy
UE kapituluje przed big techami? Potężne ustępstwa w kluczowej dziedzinie
Globalne Interesy
Meta zarobiła miliardy na reklamach oszustw. Wyciekły wewnętrzne dokumenty
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Globalne Interesy
Elon Musk tańczy na scenie. Pakiet płacowy, jakiego świat nie widział
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama