Reklama

Sociale stawiają na wideo

Także w mediach społecznościowych widać zdecydowaną modę na treści wideo wypierające stopniowo wiadomości tekstowe. Serwisy chcą tylko na tym zarabiać.

Publikacja: 22.01.2019 17:40

Sociale stawiają na wideo

Foto: Marlene Awaad/Bloomberg

– Użytkownicy, szczególnie młodsi, starają się ograniczać władzę Facebooka nad swoimi danymi, nie tylko usuwając aplikację, ale również uważniej zarządzając ustawieniami prywatności oraz po prostu rzadziej korzystając z tego medium. Uciekają między innymi na YouTube’a, Pinteresta, Twittera i Snapchata, ale też na WhatsAppa i Instagram, których właścicielem jest Facebook. Innymi słowy, wybierają obrazy – zwłaszcza ruchome – i rozmowy w ograniczonym gronie – mówi dr Helena Chmielewska-Szlajfer, socjolożka z Akademii Leona Koźmińskiego.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Globalne Interesy
Nvidia wznowi sprzedaż chipów do Chin. Jej szef zarobił krocie na akcjach
Globalne Interesy
Zuckerberg buduje sztuczną superinteligencję. Nowe centrum wielkości Manhattanu
Globalne Interesy
Koniec dominacji Google i Microsoftu? Giganci AI uruchamiają nową usługę
Globalne Interesy
Trump ma uzyskać mocną odpowiedź. Nadchodzi smartfon „Made in Europe”
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Globalne Interesy
Noclegowy gigant w kryzysie? Protesty i „aplikacja do wszystkiego"
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama