Reklama
Rozwiń
Reklama

Sociale stawiają na wideo

Także w mediach społecznościowych widać zdecydowaną modę na treści wideo wypierające stopniowo wiadomości tekstowe. Serwisy chcą tylko na tym zarabiać.

Publikacja: 22.01.2019 17:40

Sociale stawiają na wideo

Foto: Marlene Awaad/Bloomberg

– Użytkownicy, szczególnie młodsi, starają się ograniczać władzę Facebooka nad swoimi danymi, nie tylko usuwając aplikację, ale również uważniej zarządzając ustawieniami prywatności oraz po prostu rzadziej korzystając z tego medium. Uciekają między innymi na YouTube’a, Pinteresta, Twittera i Snapchata, ale też na WhatsAppa i Instagram, których właścicielem jest Facebook. Innymi słowy, wybierają obrazy – zwłaszcza ruchome – i rozmowy w ograniczonym gronie – mówi dr Helena Chmielewska-Szlajfer, socjolożka z Akademii Leona Koźmińskiego.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
Oto największy beneficjent boomu AI. Nie są to wcale big techy
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Globalne Interesy
„AI stała się jak narkotyk”. Bunt pracowników Amazona i innych technologicznych gigantów
Globalne Interesy
Chińskie firmy sprytnie omijają sankcje USA. Nie muszą już przemycać chipów
Globalne Interesy
To będzie najdroższy iPhone w historii. Apple szykuje rewolucyjną premierę
Globalne Interesy
Trump rusza z wielką „Misją Genesis”. To nowy projekt Manhattan
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama