Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.07.2025 19:16 Publikacja: 18.02.2021 19:50
Foto: Bloomberg
Nowe informacje w sprawie pojawiły się w związku z ujawnieniem wielu wewnętrznych maili, zebranych w ramach jednego z postępowań sądowych wobec Facebooka. Wynika z nich, że już w 2017 r. dyrektor operacyjna Sheryl Sandberg wiedziała od lat, że występują problemy z bezpłatnym narzędziem do planowania reklam, które firma oferuje marketerom, aby wyświetlić szacunki liczby osób, do których może dotrzeć kampania. Już wtedy menedżer produktu Facebooka dla narzędzia „potencjalnego zasięgu” ostrzegł, że firma zarabia na „błędnych danych”, których „nigdy nie powinna mieć”.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ledwie opadł kurz po wstrząsie, jaki DeepSeek zaserwował Dolinie Krzemowej, a już Chiny informują o modelu AI, k...
EssilorLuxottica, największy producent luksusowych okularów, poinformował, że przychody ze sprzedaży inteligentn...
W sierpniowym numerze prestiżowego magazynu „Vogue” pojawiła się reklama marki Guess z udziałem cyfrowej modelki...
Miała być największa inwestycja technologiczna w Polsce, tysiące miejsc pracy i globalny prestiż. Intel jednak z...
Nowe rozporządzenia mają pomóc firmom z USA zdobyć światowe rynki i budować centra danych bez biurokratycznych b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas