Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.09.2025 23:29 Publikacja: 18.02.2021 19:50
Foto: Bloomberg
Nowe informacje w sprawie pojawiły się w związku z ujawnieniem wielu wewnętrznych maili, zebranych w ramach jednego z postępowań sądowych wobec Facebooka. Wynika z nich, że już w 2017 r. dyrektor operacyjna Sheryl Sandberg wiedziała od lat, że występują problemy z bezpłatnym narzędziem do planowania reklam, które firma oferuje marketerom, aby wyświetlić szacunki liczby osób, do których może dotrzeć kampania. Już wtedy menedżer produktu Facebooka dla narzędzia „potencjalnego zasięgu” ostrzegł, że firma zarabia na „błędnych danych”, których „nigdy nie powinna mieć”.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Regulator internetu w Chinach wprowadził zakaz kupowania chipów Nvidii przez największe firmy technologiczne, w...
Elon Musk może na długo stracić tron najbogatszego człowieka świata. Po piętach depcze mu jego przyjaciel z Doli...
Chiński koncern Alibaba rzuca wyzwanie gigantom sztucznej inteligencji. Zaprezentował supermodel językowy Qwen3-...
Entuzjazm dla generatywnej sztucznej inteligencji gwałtownie słabnie. Po serii nieudanych i nieopłacalnych wdroż...
Rosnąca grupa artystów decyduje się na radykalny krok: usunięcie całej swojej dyskografii z popularnej platformy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas