Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.10.2025 02:18 Publikacja: 27.04.2021 13:17
Foto: MIT
Lyft wycofał się z koncepcji rozwijania własnych autonomicznych samochodów. Wcześniej białą flagę w zakresie tworzenia robo-taxi wywiesił Uber.
Transakcja między Toyotą a Lyftem, która ma być sfinalizowana w III kwartale br., nie oznacza, że koncept wożenia pasażerów przez pojazdy sterowane algorytmami trafia do kosza. Teraz projekt autonomicznych pojazdów może – dzięki motoryzacyjnemu gigantowi – nawet przyspieszyć. Jak podaje Reuters, Japończycy za akwizycję zapłacą jednorazowo 200 mln dol. Pozostałe 350 mln dol. ma być przelewane przez kolejne 5 lat. W ramach transakcji pracownicy działu autonomicznego Lyft trafią do Woven Planet. To specjalny zespół Toyoty, który specjalizuje się właśnie w projektach autonomicznych pojazdów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Szefowie firm technologicznych i amerykańscy liderzy biznesu przewidują, że już w niedalekiej przyszłości tydzie...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Pogłębienie i utrwalenie nierówności społecznych, gigantyczne bezrobocie, powstanie nowej „trwałej klasy niższej...
W ciągu roku 10 największych start-upów AI zyskało na wartości niemal bilion dolarów, choć nie ma zysków. – Obec...
Szwedzki gigant świadczący internetowe usługi finansowe oparte na zasadzie „kup teraz, zapłać później”, dzięki i...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Inwestorzy indywidualni coraz śmielej sięgają po narzędzia jak ChatGPT. Powód? Eksperymentalne portfele budowane...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas