Bunt reklamodawców? Facebook może stracić mnóstwo pieniędzy

The North Face, znany producent odzieży sportowej, poinformował, że rezygnuje z umieszczania reklam na Facebooku w związku z szerzącą się na tej platformie mową nienawiści.

Publikacja: 23.06.2020 00:08

Bunt reklamodawców? Facebook może stracić mnóstwo pieniędzy

Foto: Bloomberg

To pierwsza duża i znana marka, która postanowiła zbojkotować reklamy na Facebooku. Firma poinformowała, że przestaje zamieszczać na nim reklamy w solidarności z organizacjami praw obywatelskich, w tym NAACP. Organizacje zajmujące się obroną praw człowieka w USA opublikowały na całej stronie w „The Los Angeles Times” list z żądaniem od Facebooka usunięcia nienawistnej retoryki oraz wiadomości, które mogą podżegać do przemocy wobec grup mniejszości.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Globalne Interesy
Zaskakujący ruch Apple. Stawia na wielki zasięg
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity od Citibanku można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Globalne Interesy
Twórca ChatGPT rzuca wyzwanie Google i Microsoftowi. Uruchamia wyjątkową wyszukiwarkę
Globalne Interesy
Nowy najbogatszy Chińczyk. Kim jest założyciel kontrowersyjnej aplikacji społecznościowej
Globalne Interesy
Słynny miliarder i podróżnik poleci w rekordowy lot balonem. A po nim bogaci turyści
Materiał Promocyjny
Sieć T-Mobile Polska nagrodzona przez użytkowników w prestiżowym rankingu
Globalne Interesy
To miał być pogromca Google’a. Teraz ma poważne kłopoty