Bunt reklamodawców? Facebook może stracić mnóstwo pieniędzy

The North Face, znany producent odzieży sportowej, poinformował, że rezygnuje z umieszczania reklam na Facebooku w związku z szerzącą się na tej platformie mową nienawiści.

Publikacja: 23.06.2020 00:08

Bunt reklamodawców? Facebook może stracić mnóstwo pieniędzy

Foto: Bloomberg

To pierwsza duża i znana marka, która postanowiła zbojkotować reklamy na Facebooku. Firma poinformowała, że przestaje zamieszczać na nim reklamy w solidarności z organizacjami praw obywatelskich, w tym NAACP. Organizacje zajmujące się obroną praw człowieka w USA opublikowały na całej stronie w „The Los Angeles Times” list z żądaniem od Facebooka usunięcia nienawistnej retoryki oraz wiadomości, które mogą podżegać do przemocy wobec grup mniejszości.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Globalne Interesy
Wojna handlowa USA z Chinami. Ma być zakaz kolejnego popularnego urządzenia
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Globalne Interesy
Uszkodzenia sprzętu domowego i pożary. AI staje się koszmarem dla odbiorców prądu
Globalne Interesy
Szef Google ostrzega pracowników: To będzie krytyczny rok, a stawka jest wysoka
Globalne Interesy
Starship Elona Muska ma konkurencję. Startuje megarakieta innego multimiliardera
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Globalne Interesy
Chińska rakieta eksplodowała po starcie. Kosmiczna porażka zaszkodzi pogoni za USA?
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay