Reklama

Bunt reklamodawców? Facebook może stracić mnóstwo pieniędzy

The North Face, znany producent odzieży sportowej, poinformował, że rezygnuje z umieszczania reklam na Facebooku w związku z szerzącą się na tej platformie mową nienawiści.

Publikacja: 23.06.2020 00:08

Bunt reklamodawców? Facebook może stracić mnóstwo pieniędzy

Foto: Bloomberg

To pierwsza duża i znana marka, która postanowiła zbojkotować reklamy na Facebooku. Firma poinformowała, że przestaje zamieszczać na nim reklamy w solidarności z organizacjami praw obywatelskich, w tym NAACP. Organizacje zajmujące się obroną praw człowieka w USA opublikowały na całej stronie w „The Los Angeles Times” list z żądaniem od Facebooka usunięcia nienawistnej retoryki oraz wiadomości, które mogą podżegać do przemocy wobec grup mniejszości.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Spekulacyjna bańka w sztucznej inteligencji. Przebudzenie będzie bolesne
Globalne Interesy
Wojna handlowa USA – Chiny nabiera tempa. Pekin blokuje amerykańskiego giganta
Globalne Interesy
Ekstrawagancki król danych znów na szczycie. Ze swojej wyspy rzuca wyzwanie Muskowi
Globalne Interesy
Cios w OpenAI i Teslę. Gigant e-handlu pokazał „przełomową” AI i humanoida
Globalne Interesy
Firmy coraz częściej odwracają się od AI. W cenie znów człowiek, ale może być za późno
Reklama
Reklama