Reklama

Powstaje kobiecy LinkedIn

Założycielka Nasty Gal – popularnego sklepu internetowego z ubraniami dla kobiet, Sophia Amoruso, wprowadza nową, darmową platformę w stylu LinkedIn. Jest skierowana głównie do kobiet szukających pracy.

Publikacja: 11.07.2019 21:01

Profil ma pokazywać nie tylko kompetencje, ale i osobowość

Profil ma pokazywać nie tylko kompetencje, ale i osobowość

Foto: mat. pras.

Głównym celem Amoruso podczas tworzenia platformy Girlboss było umożliwienie przedsiębiorcom, pracownikom, twórcom, itp. sprawnego komunikowania się ze sobą. Dzięki możliwości zadawania pytań oraz wymieniania się wiadomościami, użytkownicy mogą pomagać sobie wzajemnie. Są to głównie pytania, na które nie znajdziemy odpowiedzi w Google, np. kiedy prosić o podwyżkę.

CZYTAJ TAKŻE: Kobiety zdominowały gry mobilne

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Amerykański gigant ratuje Intela. Wielki sojusz przeciw Chinom
Globalne Interesy
Pierwiastek z Księżyca wart miliardy zasili komputery kwantowe. Rusza wielki wyścig
Globalne Interesy
Chiński gigant buduje najpotężniejszą moc obliczeniową na świecie. Nvidia w opałach
Globalne Interesy
Spekulacyjna bańka w sztucznej inteligencji. Przebudzenie będzie bolesne
Globalne Interesy
Wojna handlowa USA – Chiny nabiera tempa. Pekin blokuje amerykańskiego giganta
Reklama
Reklama