Aktualizacja: 09.05.2025 21:17 Publikacja: 19.11.2018 17:00
Lei Jun prezes Xiaomi, przemawia w Indiach
Foto: Anindito Mukherjee/Bloomberg
Firma zwraca uwagę na spowolnienie zakupów smartfonów w Chinach, gdzie Xiaomi była kiedyś najlepiej sprzedającą się marką telefonów komórkowych. Na firmę i dwóch innych chińskich producentów Oppo i Vivo przypadało 25 proc. globalnego rynku smartfonów w pierwszej połowie 2018 r. – wynika z danych IDC.
Najszybciej rozwijające się rynki Xiaomi to Indie, gdzie odniosły sukces dzięki budżetowej serii telefonów Redmi oraz Europa. Firma dodaje nowe marki do swojego portfolio smartfonów, aby dotrzeć do kolejnych grup konsumentów. Równolegle Xiaomi ogłosiło partnerstwo z Meitu Inc, twórcą popularnej wśród młodych kobiet aplikacji fotograficznej, która sprzedawała telefony pod swoją marką.
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Poniedziałek 5 maja jest ostatnim dniem funkcjonowania pierwszej aplikacji, która umożliwiła darmowe rozmowy tel...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas