Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 16:20 Publikacja: 18.09.2021 13:45
Amazon
Foto: Bloomberg
Rzecznik prasowy Amazona poinformował portal The Verge, że blokowanie marek to wynik szeroko zakrojonej akcji, która trwała pięć miesięcy. Jej efekt to blokady marek, które świadomie i notorycznie manipulują recenzjami na portalu, naruszając zasady Amazona.
Amazon podjął śledztwo po tym jak „The Wall Street Journal” napisał, że niektóre chińskie firmy jak RavPower, oferują karty upominkowe w zamian za pozytywne recenzje ich towarów. Wśród niespodziewanie usuniętych marek są także: Aukey, Mpow, Vava, TaoTronics i Choetech.
To musiało się tak skończyć – w wyszukiwaniach i odpowiedziach chatbotów pojawią się sponsorowane treści. Takie...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Apple idzie na zwarcie z Metą i Google, a gra idzie o nowy segment elektroniki użytkowej. Firma z Cupertino chce...
Czy to deja vu? OpenAI, twórca ChatGPT, kupuje start-up byłego twórcy iPhone’ów – ten ma stworzyć gadżet sterowa...
Firma kierowana przez Tima Cooka, na skutek wojny celnej z Chinami, przenosi produkcję iPhone’ów z Chin do Indii...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Konta bezpośrednich użytkowników skandynawskiego serwisu streamingowego w Polsce trafią do ukraińskiej platformy...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas