Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2025 20:35 Publikacja: 01.07.2022 12:42
Foto: Nick Otto/Bloomberg
„Muszę podkreślić, że jesteśmy w trudnych czasach, a przeciwne wiatry są gwałtowne” - napisał Cox w notatce, do której dotarły Reuters i The Verge. „Musimy działać bezbłędnie w środowisku wolniejszego wzrostu, w którym zespoły nie powinny spodziewać się ogromnego napływu nowych inżynierów i budżetów”.
Największym wyzwaniem dla przychodów są zmiany prywatności wpływające na działalność reklamową Meta i presja makroekonomiczna.. Cox mówi, że zarabianie na Reels, krótkiej formie wideo podobnej do TikToka „tak szybko, jak to możliwe” jest priorytetem.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Airbnb nie chce już być tylko platformą do rezerwacji tanich noclegów. Rozwój mają napędzić nowe usługi. Zagroże...
W Wenecji przybywa protestów przeciw utrudnieniom wywołanym ślubem twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Przyciąga to uwa...
Czy Donald Trump jednym ruchem palca wyłączy Europie dowolną usługę cyfrową? Dziś nasze uzależnienie od big tech...
Władze wzięły pod lupę pierwsze robotaksówki, które koncern Elona Muska wysłał na amerykańskie drogi. Nagrania z...
Chińska firma DeepSeek znalazła się pod lupą amerykańskich władz. Według USA startup AI wspiera chińskie wojsko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas