Aktualizacja: 25.05.2025 07:58 Publikacja: 01.07.2022 12:42
Foto: Nick Otto/Bloomberg
„Muszę podkreślić, że jesteśmy w trudnych czasach, a przeciwne wiatry są gwałtowne” - napisał Cox w notatce, do której dotarły Reuters i The Verge. „Musimy działać bezbłędnie w środowisku wolniejszego wzrostu, w którym zespoły nie powinny spodziewać się ogromnego napływu nowych inżynierów i budżetów”.
Największym wyzwaniem dla przychodów są zmiany prywatności wpływające na działalność reklamową Meta i presja makroekonomiczna.. Cox mówi, że zarabianie na Reels, krótkiej formie wideo podobnej do TikToka „tak szybko, jak to możliwe” jest priorytetem.
Apple idzie na zwarcie z Metą i Google, a gra idzie o nowy segment elektroniki użytkowej. Firma z Cupertino chce...
Czy to deja vu? OpenAI, twórca ChatGPT, kupuje start-up byłego twórcy iPhone’ów – ten ma stworzyć gadżet sterowa...
Firma kierowana przez Tima Cooka, na skutek wojny celnej z Chinami, przenosi produkcję iPhone’ów z Chin do Indii...
Konta bezpośrednich użytkowników skandynawskiego serwisu streamingowego w Polsce trafią do ukraińskiej platformy...
„Googlanie” w sieci nie będzie już takie samo. Internetowy gigant rusza z rewolucją i uruchamia AI Mode. Znalezi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas