Reklama

Disney numerem 1 w streamingu. Klienci się garną, ale straty zaskakująco duże

Disney+, streamingowa platforma będąca największym konkurentem Netfliksa, kończy rok z 167 mln abonentów. Tu mile zaskoczyła analityków. Inwestorów obchodzą jednak bardziej zyski. A tych ciągle brakuje.

Publikacja: 09.11.2022 12:28

Disney+ może liczyć na ogromną bibliotekę filmową, w tym uniwersum Marvela czy Gwiezdnych Wojen

Disney+ może liczyć na ogromną bibliotekę filmową, w tym uniwersum Marvela czy Gwiezdnych Wojen

Foto: Bloomberg

235 mln płacących użytkowników platform streamingowych – z takim rezultatem The Walt Disney Company zakończył rok obrotowy 2022 i jego czwarty kwartał. To oznacza, że przez trzy miesiące zakończone 1 października rozrywkowy koncern zdobył 14,6 mln abonentów, a przez rok – 57 mln. 

Disney+, najbardziej znana w Polsce, streamingowa platforma hollywoodzkiej grupy, odpowiadała za gros tego wzrostu: powiększyła grono użytkowników o 12,1 mln. Łącznie 1 października miała ona 164 mln użytkowników. 

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Roboty zamiast ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Globalne Interesy
Gigant sztucznej inteligencji rzuca rękawicę Google. Atlas pokona Chrome?
Globalne Interesy
Kiedy przechodzimy na czas na zimowy? Zmiana budzi duże kontrowersje
Globalne Interesy
Obwiniają AI za zwolnienia, a prawda może być inna. „Robią z technologii kozła ofiarnego”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Wstydliwy problem Google. Nieproszeni „goście” w nowojorskich biurach
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama